Fandom

BoBoiBoy Wiki

Gaga Naz

412laman di
wiki ini
Add New Page
Bincang0 Share

Gaga Naz adalah ahli terkuat dalam Pasukan Tengkotak yang melakukan kemunculan sulungnya dalam BoBoiBoy: The Movie.

Sejarah

BoBoiBoy: The Movie

Maklumat bakal menyusul.

Keupayaan

  • Lengan Sibernatik: Dengan lengan sibernatik, Gaga Naz dapat menembak laser yang boleh mengikut ke mana musuhnya lari.
  • Serangan Berlaser: Dengan lengan sibernatik, Gaga Naz dapat menembak musuhnya dari jarak yang jauh.
  • Metamorfosis: Gaga Naz juga boleh bertukar mod kepada yang lebih besar, kuat dan ganas. Gaga Naz boleh bertukar kepada mod ini sama ada setelah diarahkan oleh Bora Ra ataupun meminta izin daripada Bora Ra terlebih dahulu.

Rupa

Gaga Naz mempunyai badan sangat besar dan gemuk. Memakai baju yang berwarna ungu dan dilengkapi dengan tali pinggang di badannya. Memakai sarung tangan mekanikal dan mempunyai lengan sibernatik yang terlekat pada belakang badannya yang digunakan sebagai senjata utamanya ketika berlawan dengan musuh.

Apabila bertukar kepada mod yang lebih ganas, Gaga Naz tidak lagi berbadan gempal tetapi menjadi sangat tinggi dan berbadan sasa. Dia tidak mengenakan sebarang baju namun badannya mempunyai tompok-tompok hitam, tetapi masih memakai sarung tangan mekanikalnya dan lengan sibernatik yang terletak pada belakang badannya yang masih juga digunakan sebagai senjata utamanya.

Perwatakan

Gaga Naz merupakan seorang ahli pasukan yang paling setia dan sentiasa patuh kepada segala arahan yang diberikan oleh Bora Ra, ketua pasukan Tengkotak. Di dalam kapal angkasa, Gaga Naz sering bergaduh dengan Yoyo Oo untuk merampas kedudukan sebagai ahli pasukan yang terbaik dalam pasukan Tengkotak.

Trivia

  • Nama "Gaga Naz" mungkin diambil daripada perkataan "ganas", sesuai dengan perwatakannya yang sentiasa ganas apabila dalam mod bertempur.

Galeri

Video

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak