Fandom

BoBoiBoy Wiki

Gaga Naz

379laman di
wiki ini
Add New Page
Bincang0 Share

Gaga Naz
Watak BoBoiBoy
Gaganaz.png
Penampilan
sulung
"BoBoiBoy: The Movie"
Penampilan
terakhir
"BoBoiBoy: The Movie"
Pelakon
suara
Mohammad Azmir Selamat (AG) (Bahasa Melayu)

Gaga Naz adalah salah satu ahli pasukan Tengkotak yang melakukan kemunculan sulungnya dalam BoBoiBoy: The Movie.

Keupayaan

  • Lengan Sibernatik: Dengan lengan sibernatik, Gaga Naz dapat menembak laser yang boleh mengikut ke mana musuhnya lari.
  • Serangan Berlaser: Dengan lengan sibernatik, Gaga Naz dapat menembak musuhnya dari jarak yang jauh.
  • Metamorfosis: Gaga Naz juga boleh bertukar mod yang lebih besar, kuat dan ganas, tetapi Gaga Naz perlu mendapatkan izin daripada kaptennya, Bora Ra terlebih dahulu.

Rupa

Gaga Naz mempunyai badan sangat besar dan gemuk. Memakai baju yang berwarna ungu dan dilengkapi dengan tali pinggang di badannya. Memakai sarung tangan mekanikal dan mempunyai lengan sibernatik yang terlekat pada belakang badannya yang digunakan sebagai senjata utamanya ketika berlawan dengan musuh.

Apabila bertukar kepada mod yang lebih ganas, Gaga Naz tidak lagi berbadan gempal tetapi menjadi sangat tinggi dan berbadan sasa. Dia tidak mengenakan sebarang baju namun badannya mempunyai tompok-tompok hitam, tetapi masih memakai sarung tangan mekanikalnya dan lengan sibernatik yang terletak pada belakang badannya yang masih juga digunakan sebagai senjata utamanya.

Perwatakan

Gaga Naz merupakan seorang ahli pasukan yang paling setia dan sentiasa patuh kepada segala arahan yang diberikan oleh Bora Ra, ketua pasukan Tengkotak. Di dalam kapal angkasa, Gaga Naz sering bergaduh dengan Yoyo Oo untuk merampas kedudukan sebagai ahli pasukan yang terbaik dalam pasukan Tengkotak.

Trivia

  • Nama "Gaga Naz" mungkin diambil daripada perkataan "ganas", sesuai dengan perwatakannya yang sentiasa ganas apabila dalam mod bertempur

Galeri

Video

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak