FANDOM

Kokotiambaru

Tok Aba & BoBoiBoy Kokotiam

"Tok Aba & BoBoiBoy Kokotiam" adalah nama baru kedai koko Tok Aba yang diubah dari nama "Tok Aba's Kokotiam". Selain itu, papan tanda juga diubahsuai menjadi papan tanda yang baru, dengan adanya gambar empunya kedai dan cucunya sekali. Nama baru gerai ini juga diambil daripada papan tanda baru yang kini mempunyai gambar muka Tok Aba dan BoBoiBoy berbanding dengan papan tanda yang lama, tidak mempunyai sebarang gambar.

Pengubahsuaian

Papan tanda baru

Pengubahsuaian yang baru pada papan tanda kedai Tok Aba

Pada Musim 2, Episod 1, Tok Aba telah melakukan pengubahsuaian pada nama dan papan tanda gerainya dengan meletakkan gambar muka BoBoiBoy dan dirinya sendiri dan mengambil nama daripada papan tanda yang baru.

Pada Musim 2, Episod 5 pula, Ochobot telah menukarkan kedai koko Tok Aba dan BoBoiBoy Kokotiam menjadi kapsul besar yang berbentuk silinder seperti dram yang perlu dibawa dengan motosikal. Motosikal perlu berhenti di tempat yang sesuai dan kemudian aktifkan kapsul ini dengan menekan butang pada alat kawalan. Kapsul akan terpisah daripada sambungan motosikal, ia bergolek dan berhenti di tempatnya dan akhirnya kapsul ini akan bertukar menjadi kedai koko.

Sekitar rangkaian Wikia

Wiki Rawak